چرا طراحی سایت مهم است؟

چرا طراحی سایت خوب مهم است و نتایج مثبتی در پیش دارد؟

 در کسب و کارهای امروزی طراحی سایت بسیار مهم است چرا که اولین جایی که افراد به دنبال شرکت، فروشگاه و سازمان شما میگردند بر روی اینترنت است و عدم حضور شما در این عرصه در حالی که سایر رقبا در آن حضور دارند به معنی از دست دادن مشتری است.در دنیای امروزه هر فرد یا موسسه و یا شرکتی که محصولاتی را اعم از فیزیکی و یا مجازی ارائه میدهد نیاز به تجارت الکترونیک را در خود احساس میکند.
کسب و کار چه کوچک باشد و چه بزرگ برای معرفی خود و محصولات خود نیاز به طراحی وب سایت دارد. چرا که شما از طریق وب سایت به راحتی قادر خواهید بود خدمات خود را معرفی و عرضه کنید. اما این تمام ماجرا نیست! مشتری و کاربری که وارد سایت شما میشود پس از یک نگاه اجمالی و کلی به سایت به دنبال دلیلی برای بازدید و مطالعه دقیق تر از سایت شما هستند. به همین منظور داشتن سایتی که کاربر با آن به راحتی تعامل کند هم ویژگی مهمی در طراحی سایت است.

با این که طراحی تمام صفحات سایت مهم است اما صفحه اصلی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که شاید نیمی از کاربران شاید این صفحه را مشاهده کنند و بعد تشویق به این شوند که از صفحات دیگر هم دیدن کنند. پالت رنگی تاثیر گذار و موارد خوانا و دسترسی های آسان میتواند به این منظور کمک کند. در واقع کاربر باید حس راحتی با سایت شما داشته باشد و حس کند مطالبی که مد نظر او است به راحتی قابل دسترسی است و یا از طرف سایت به او پیشنهاد شده است.

از مزایای دیگر ساخت وب سایت میتوان به در دسترس بودن آن در شبانه روز اشاره کرد، و این یعنی باز بودن فروشگاه شما در ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته، گویی شما یک کارمند همیشگی را استخدام کرده اید حتی در روز های تعطیل. برای اینکه شما بازار کار خود را گسترش دهید و به سود بالاتر و درآمد بالاتری برسید راه های متفاوتی وجود دارد از جمله سئو، که به شما این امکان را میدهد که سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود. جمله جالب و درستی وجود دارد که میگوید: “اگر میخواهی چیزی را جایی پنهان کنی که هرگز کسی آن را پیدا نکند آن را در صفحه دوم گوگل بگذار!”. بله اکثر کاربرها تنها در صفحه اول گوگل به دنبال مطلبی که هستند میگردند و به صفحات دیگر سایت نمیروند. سازمان ها این مسئله را به خوبی میدانند که با طراحی و داشتن یک سایت مناسب میتوانند خدمات خود را بهتر ارائه کنند و به این ترتیب مشتری های دایمی خود را افزایش دهند.

اعتماد مشتری ها را بدست آورید؟

شما باید اعتماد مشتری را به خود جلب کنید و ساخت وب سایت به این اعتماد سازی کمک شایانی میکند، داشتن یک وب سایت از شرکت، فروشگاه و در کل کسب و کار شما یک هویت محترم و معتبر خواهد ساخت و به نوبه خود در جلب اعتماد مشتری به سازمان شما کمک بسیاری خواهد کرد. در وضعیت کنونی حفظ مشتری برای خرید های بعدی و یا بازگشت به سایت شما برای دریافت خدمات شما بسیار مهم است، به وسیله وب سایت صاحبان کسب و کارهای آنلاین میتوانند از طریق راهایی از قبیل نظر سنجی، خبر نامه و غیره با مشتری های خود در تعامل باشند، و همینطور بر اساس علاقه مندی های مشتریان و تاریخچه فعالیت آنها برنامه خوبی برای بازگشت آنها به سایت برای خرید و یا دریافت خدمات سایت اقدام کنند. در زمینه تبلیغات هم دیگر روند کار عوض شده است. تبلیغات نیز که در گذشته تنها از طریق تلویزیون و روزنامه و رادیو انجام میشد با کمک طراحی سایت تغییر کرده است. البته که هر کدام مزایا و معایت خود رادارند برای مثال تبلیغات در تلویزیون هزینه بالایی دارد و یا روزنامه را همه نمیخوانند. بخش عمده تبلیغات میتواند از طریق سایت و نحوه ارائه آن میباشد، هر چه بهتر خدمات خود را ارائه دهید موفقیت بیشتری خواهید داشت. اگر شما محصولی برای فروش و یا خدماتی برای ارائه داشته باشید باید بتوانید به بهترین نحو آن را ارائه کنید و به هدف خود برسید. زمانی که سازمان،شرکت یا فروشگاه شما یک وب سایت داشته باشد دیگر لازم نیست برای هر خرید و یا گرفتن اطلاعات شما تماس بگیرد یا حضوری تا محل شما بیاید بلکه کافیست وارد وب سایت شما شود و تمامی اطلاعاتی که شما در انجا قرار داده اید را مطالعه کند و یا اگر خریدی دارد از طریق سایت و با یک کلیک خرید خود را انجام دهد و بسته را درب منزل دریافت کند. با انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب و مناسب میتوانید از یک طراحی خوب و عملکرد عالی مطمئن باشید. وب سایتی متفاوت از سایر رقبای خود. همینطور با انتخاب یک شرکت طراحی سایت مطمئن سایت شما طبق الگوریتم های موتورهای جستجو طراحی خواهد شد و طبق خواسته های شما اجرا میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *